Back in business

16.1.2013 paluu tallille

Vihdoin pitkän loma+kipeus jakson jälkeen raahasin ahterini tallille! Pikkuherra mökötti katoksessa mussuttamassa heinää ja tuntui ajattelevan "HYLKÄSIT minut, ei tarvii takasin enää tulla!!", mutta leppyi kun sai herkkuja.. <3

Raahattuani ponin talliin ja noudettuani harjat, löysin pakista Iinan kirjoittaman kirjeen! :)) Skannaan sen tänne myöhemmin. ;) Olin myös todella iloisesti yllättynyt siitä, että pakki oli juuri siinä kunnossa kuin sen olin jättänyt. Iina oli laittanut kaikki hyvin paikoilleen!



Harjattuani pienen karvapalleron suuntasin sen kanssa kentälle. Siellä sitten irtojuoksuttelin sitä. Välillä poni päätti, että ei, nyt ei enää yhtään huvita! (Silloin ei ollut vielä yltiökylmä, joten armoa ei annettu! (Koska poni ei ollut väsynyt, laiska vain)). Kun komensin ponia eteenpäin, se koitti uhmata minua nousemalla hieman TAKAJALOILLEEN! Jummi!! Ajattelin aina, että tuo poni on semmoinen nössykkä ettei se koskaan noin tekis, enkä voisi opettaa sitä hyppäämään käskystä pystyyn. Mutta nyt, nyt tarjoutui sauma siihenkin! :D

Juu, järkevät ihmiset ei ehkä riemastu siitä kun poni rupeaa juntteilemaan ja hyppimään pystyyn heidän edessään, mutta en minä niin järkevä olekkaan.. sitäpaitsi kun minun pikku temppuponi.. ja sitä rataa :D

Jokatapauksessa, mukavaa oli pitkästä aikaa! :)

ps. AINIIN ja poni tulee aivan mahtavan hyvin luokse kun käyn kyykkyyn ja kutsun! Kelasin samalla molemmin käsin, kuin olisin narusta sitä vetänyt luokseni. Yhdellä kerralla Kirsikin sattui näkemään, poni tuli silloin ravissa luokseni heti kun pyysin ja Kirsi sanoi että ihan kun mulla olisi ollut siinä joku näkymätön siima. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti